FB

Handlekurv0

Handlekurven er tom

Produkter
Frakt fra59 kr

Frakt

Sökresultat -

Populære søk

cricut
ram mount
deksel
magsafe
iphone 16 pro
brodit
paperlike
airtag
lader
ram
iphone 16 pro max deksel
gear onsala magnetic mag series-lommebok iphone 16
iphone 16 pro max
kortholder
iphone 12 pro max
iphone 16 pro deksel
reim
stativ
iphone 13
powerbank

Kjøpsvilkår


Betalingskrav

Når du bestiller hos iPhonehuset.no aksepterer du at bestillingen medfører et betalingsansvar.

Betalingsmetode

For privatpersoner brukes Svea Checkout, som gir deg mulighet til å velge betalingsmetode etter at bestillingen er registrert. Da kan du velge mellom
  • Kortbetaling
  • Faktura
  • Vipps
  • Svea-kampanjer (f.eks. julekampanjen hvor du betaler 1-2 måneder etter bestilling)

For bedrifter brukes Sveas Checkout, som innebærer at dere, etter standard kredittsjekk fra Sveas side, har 30 dager betalingsfrist fra varen sendes fra vårt lager.

Fraktkostnad

Vi bruker frakt fran 59 kr, ved kjøp under 1 000 kr. Bestillingsverdi på minst 1 000 kr gir gratis frakt. Hjemlevering koster fra 109 kr uavhengig av ordreverdi.

Levering

Levering til Norge skjer med Bring eller Instabox. Normal leveringstid er cirka én uke, avhengig av hvor lenge pakken holdes i tollen. Merk at dette kun gjelder varer som finnes på lager. Som regel er alle våre produkter lagervarer, men dersom et produkt mot formodning er utsolgt, tar det 3-90 dager (avhengig av produkt) å levere varen, ettersom vi først må bestille varen hos vår leverandør.

Dessverre sender vi ikke til Svalbard.

Pakke levert hjem

  • Tilby hjemlevering over hele landet, akkurat slik kundene vil ha det.
  • Smidig - mottaker slipper å hente, får pakken hjem på døren
  • Enkelt - pakken kan bes settes igjen om man ikke er hjemme
  • Fleksibelt - mottaker kan endre ønsket utleveringsdag
  • Trygt - SMS når pakken er på vei
  • Vi tilbyr hjemlevering til alle husstander i hele landet. Pakkene leveres mellom kl. 8-17 eller 17-21, basert på hvor i landet man bor (se punkt 4 lenger ned)

Restnotert

Dersom varen er restnotert hos vår leverandør, kommer vil til å kontakte dere, og dere får da velge om dere vil ha øvrige varer i bestillingen levert eller om dere vil vente på at den restnoterte varen kommer inn på lager hos leverandøren.

Vi tilbyr ikke delleveranse når lagerstatus stemmer.

Du har rett til å heve kjøpet dersom du ikke godkjenner en ny foreslått leveringstid ved eventuell forsinkelse.

Våre forskjellige lagerstatus

  • På lager - produktet er i vårt eget lager i Kalmar, Sverige
  • Levering 4-10 dager - varen er i fjernlagring
  • Leveringstid på 4-14 dager - antas å være på lager hos leverandør, men dette er ikke sikkert, da fjernlagring er ikke tilgjengelig
  • 2-4 ukers levering - varer som ikke er på lager, og bestilles fra andre kontinenter enn Europa (ex USA, Asia)
  • 4-6 ukers leveringstid - varer som er oppført av leverandører uten foreløpig leveringsdato

Uhentede pakker

Kollileveranser (stort sett alle våre leveringer) oppbevares på utleveringsstedet i 7/14 dager. Dersom pakken eller brevet ikke hentes ut innen denne tidsrammen, returneres det automatisk til iPhonehuset. Også større forsendelser som sendes som postpakke oppbevares i 7/14 dager på utleveringsstedet.
Ettersom vi står for frakt både til og fra ditt utleveringssted debiterer vi alle uhentede pakker/brev med 249 NOK for å dekke våre omkostninger.
Fakturering for uhentede pakker/brev håndteres av Svea.

Bestillinger i andres navn

Det er ikke tillatt å bestille varer i noen andres navn eller adresse uten viten og samtykke av vedkommende.
Falske bestillinger politianmeldes uten unntak. Vi logger IP ved enhver bestilling, som vedlegges vår politianmeldelse.

Avbestilling

Så lenge deres ordre har status Mottatt eller Under behandling er det mulig å avbestille ved å sende en mail til .

Dersom bestillingen allerede er sendt kan dere benytte dere av angreretten. Les mer om denne nedenfor.

Åpent kjøp/angrerett

Ifølge angrerettsloven skal alle nettbutikker tilby 14 dagers angrerett.

Vi er så sikre på at våre produkter holder høy kvalitet at vi har valgt å tilby 60 dagers angrerett! Vi gjør oppmerksom på at du må sende produktet tilbake til oss innen 14 dager etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å returnere deler av eller hele din bestilling.

For brukte mobiltelefoner gjelder andre betingelser. Kun 14 dagers angrerett gjelder for disse produktene. Les mer nedenfor.

Om du mot formodning vil benytte deg av angreretten, følg stegene i vår enkle returhåndtering.

Ved åpent kjøp erstatter vi ingen fraktkostnader ved retur. Ansvaret for at forsendelsen kommer til oss ligger hos deg som kunde. Alle returer sendes til Halden, Norge.

Ved reklamasjoner/garantisaker erstatter vi brevkostnader (ikke anbefalt eller postpakke).

Vi tilbakebetaler ordresummen innen 7 dager.

Vi godkjenner kun full tilbakebetaling dersom originalemballasjen er intakt og leveres med produktet. Ved defekt forpakning eller åpenbar påvirkning av produktet vil prisavdrag skje, på mellom 30 og 100 % av produktets verdi.

Obs! Åpent kjøp gjelder ikke om du:

  • Har åpnet forpakningen på hodetelefoner/headset/bluetooth
  • Åpnet emballasjen til et hygiene / helse / intimt produkt
  • Kjøpte et produkt som omhandler cryptocurrency, for eksempel Ledger, Trezor, SecuX, Yubico

Åpent kjøp / angrerett Brukte telefoner

For åpent kjøp/angrerett på brukte mobiltelefoner gjelder andre betingelser. For disse produktene tilbyr vi 14 dagers angrerett. Den returnerte mobiltelefonen vil bli gjennomgått av en tekniker før returen kan godkjennes.

For at full refusjon skal godkjennes, må disse kravene oppfylles
  • Mobiltelefonen må komme i originalemballasjen den ble levert i
  • Mobiltelefonen må tilbakestilles til fabrikk
  • Mobiltelefonen må ikke låses med passord eller Apple ID (Finn min iPhone)
  • Funksjonene til mobiltelefonen må forbli uendret
  • Mobiltelefonen må være i samme stand som du mottok den, d.v.s. oppfylle de riktige kravene til de ulike A/B/C-graderingene

Ved defekt emballasje eller åpenbare skader på mobiltelefonen vil det bli gjort et prisfradrag på mellom 30-100 % av produktets verdi. Sørg derfor for å pakke produktet nøye.

Merk! Pass på at SIM-kortet ditt ikke er inkludert i returen da vi ikke kan garantere retur av disse.

Om det i stedet handler om et ødelagt produkt er det garantiretten som gjelder - les mer om det nedenfor.

Garanti

Vi gir 6 måneders garanti på våre produkter. Visse merker/produsenter tilbyr lengre garanti enn dette. Dersom produsentens garanti er lengre enn 6 måneder er dette nevnt i produktteksten for produktet det gjelder. Garanti gjelder ikke ved uaktsomhet eller utilbørlig bruk av produktet.

1 års garanti gjelder for brukte mobiltelefoner.

Reklamasjon

Vi følger forbrukerkjøpsloven, noe som gir deg som kunde rett til å reklamere på et produkt i tre år fra kjøpsdato. Reklamasjonsretten fungerer slik:
Innen de første seks månedene er vi som selger (iPhonehuset) ansvarlig for å bevise at du som kjøper har forårsaket feilen, deretter skal du som kjøper bevise at varen har hatt en feil i utgangspunktet.

Reklamasjon skal alltid skje innen rimelig tid og produktet må returneres innen rimelig tid (2 måneder).

Ved godkjent reklamasjon står vi for fraktkostnadene (med unntak av rekommandert brev-kostnad).

Vi kommer til å følge forbrukerrådets anbefalinger ved en eventuell tvist.

For å reklamere en vare, følg stegene i vår returhåndtering.

Logging og lagring av kundeopplysninger

Vi selger eller formidler aldri dine opplysninger til en tredjepart. Vi logger kun informasjon som er nødvendig for at du skal kunne gjennomføre et kjøp, som adresse og navn. E-postadresse må angis for at vi skal kunne sende ordrebekreftelse og ordrestatus. Vi logger IP-adresse kun for bruk ved falske bestillinger.

Lagring av personopplysninger

Ved å godta disse kjøpsbetingelsene ved fullføring av kjøpet, godtar du behandling av personopplysningene du gir oss under vår Personvernerklæring.

Skogstrollen er ansvarlig for din informasjon. Dataene behandles for å administrere kjøpet og å oppfylle våre forpliktelser til deg som kunde. Informasjonen kan også brukes til markedsføringsformål. Du som kunde har rett til å motsette seg bruken av dine personlige opplysninger til markedsføringsformål. Melding om dette gjøres skriftlig til iPhonehuset, Box 801, 391 28 Kalmar, Sverige.

Aldersgrense

For å handle hos iPhonehuset.no må du har fylt 18 år. Dersom du er yngre enn 18 år må du ha foreldre eller verges godkjenning. Om du legger inn en bestilling bekrefter du at du har lest disse kjøpsvillkårene.

Ordrer som bestilles i falskt navn, personnummer eller adresse politianmeldes.

Selskaper som handler mot faktura

Kredittsjekk: Ved søknad om betaling via firmafaktura foretas vanlig kredittsjekk som kan innebære at det innhentes kredittrapport.

Betalingsbetingelser: Forfallsdato og øvrige betingelser for firmafaktura fremgår av fakturaen. Ved fakturabetaling skal betalingen være mottatt senest 30 dager fra fakturadato (eller dato som fremgår av faktura). Ved forsinket betaling tilkommer et purregebyr på SEK 60 samt forsinkelsesrente på 2 % per måned fra forfall til full betaling.

Overføring: Alle firmafakturaer vil bli overført til Svea Bank AB, 556158-7634 ("Svea Bank"). Alle betalinger som skyldes faktura skal skje til Svea Bank.

GDPR: Ved betaling via firmafaktura vil fakturaen bli overført til Svea Bank AB og vi deler da bedriftskundens personopplysninger med Svea Bank. Svea Bank er behandlingsansvarlig for de krav som vi har overført til Svea Bank. For detaljert informasjon om Svea Banks behandling av personopplysninger, vennligst les videre i Sveas personverninformasjon som er tilgjengelig på https://www.svea.com/dataskydd eller kontakt Svea på mail 169 81 Solna, telefon 08-514 931 13 eller swp@svea .com. Personvernombudet kan nås på .


Lukk
Lukk
Legg til tilbehørLegg til tilbehørLukk
Lukk