FB

Handlekurv0

Handlekurven er tom

Totalt 0

Leveranser skjer til tross for Corona, men det kan være forsinkelser i skanning og fortolling!

Ofte stilte spørsmål og svar



Hvor lenge har du levering?

Hvis du legger inn en bestilling på ett eller flere produkter som er på lager før kl. 10:00, blir bestillingen sendt mandag, onsdag eller fredag.

Om det er et produkt i den rekkefølgen som ikke er på lager eller ligger i fjernlagring, så vi venter på det før vi sender hele bestillingen til deg.

Jeg mottok fakturaen for kjøpet, men ikke produktet?

Så snart vi sender bestillingen din, vil Klarna aktivere fakturaen og sende den til deg via mail (selv om du bruker Klarnas App). Når ordren sendes samtidig, vil pakken ankomme en dag etter fakturaen.

Jeg har ikke mottatt fakturaen, hva gjør jeg?

Fakturaen blir sendt på mail så ikke glem å sjekke spam om den havner der. Hvis du savner fakturaen din, kan du enten logge deg inn på Klarnas app og finne den der, eller du kan kontakte Klarna umiddelbart, og de vil sende inn betalingsinformasjon på nytt.

Hvordan får jeg en kvittering for kjøpet?

Finn kvittering for kjøpet her

Jeg har lagt inn en ordre, men ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Sannsynligvis har bestillingsbekreftelsen din vært i søppelposten, så vær så snill. Hvis den ikke er der, er du velkommen til å kontakte oss for å se om det har gått galt et sted .

Hvordan kommer jeg tilbake / klager?

Du går til www.iphonehuset.no/retur/ og fyller ut alle feltene for å få informasjon om hvordan du går frem.

Hvordan vet jeg om du har mottatt og behandlet returen min?

Så snart vi mottar produktet ditt i retur, vil vi kontakte deg via e-post.

Hva gjør jeg hvis jeg går glipp av refusjonen for retur?

Hvis vi har sendt deg e-post om at vi har akseptert returneringen din, er det også opprettet en refusjon (eller kansellering av faktura) via Klarna. Det vil ta ca 2-5 virkedager for dem å håndtere refusjonen. Hvis du ikke har refusjon etter den tiden, det er Klarna som skal kontaktes når det er de som betaler.

Hvordan kan jeg kontakte deg?

Du når oss via e-post eller chat (nede til høyre).