FB

Handlekurv0

Handlekurven er tom

Produkter
Frakt fra59 kr

Frakt

Sökresultat -

Populære søk

airtag
cricut
ram
ram mount
brodit
deksel
paperlike
deksel iphone 11
satechi
stativ
powerbank
lader
iphone 13 pro max
spiralkabel mcdodo
spigen
brodit proclip
ulanzi
magsafe
mikrofon
iphone 12 mini

Ofte stilte spørsmål og svar



Hvor mye koster forsendelsen?

Vi bruker fast frakt på 59 kr bortsett fra bestillinger over 1 000 kr, da er frakten gratis.

Hvor lenge har dere levering?

Hvis du legger inn en bestilling på ett eller flere produkter som er på lager før kl. 10:00, blir bestillingen sendt mandag, onsdag eller fredag.

Om et produkt ikke er på lager eller ligger i fjernlagring, venter vi på dette før vi sender deg hele bestillingen.

Er MVA og tollkostnader inkludert i prisene?

Ja, MVA og tollkostnader er inkludert i prisene, så ingen ekstra kostnad kommer i etterkant. Prisen som vises i kassen er totalbeløpet du betaler.

Jeg mottok fakturaen for kjøpet, men ikke produktet?

Så snart vi sender bestillingen din, vil Svea aktivere fakturaen og sende den til deg via mail (selv om du bruker Sveas app). Når ordren sendes samtidig, vil pakken komme dagen etter fakturaen.

Jeg har ikke mottatt fakturaen, hva gjør jeg?

Fakturaen blir sendt på mail så ikke glem å sjekke spam om den havner der. Hvis du savner fakturaen din, kan du enten logge deg inn på Sveas app og finne den der, eller du kan kontakte Svea umiddelbart, og de vil sende inn betalingsinformasjon på nytt.

Hvordan får jeg en kvittering for kjøpet?

Finn kvittering for kjøpet her

Jeg har lagt inn en ordre, men ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Sannsynligvis har bestillingsbekreftelsen din vært i søppelposten, så vær så snill. Hvis den ikke er der, er du velkommen til å kontakte oss for å se om det har gått galt et sted .

Hvordan kommer jeg tilbake / klager?

Du går til www.iphonehuset.no/retur/ og fyller ut alle feltene for å få informasjon om hvordan du går frem.

Hvordan vet jeg om dere har mottatt og behandlet returen min?

Så snart vi mottar produktet ditt i retur, vil vi kontakte deg via e-post.

Hva gjør jeg hvis jeg går glipp av refusjonen for retur?

Hvis vi har sendt deg e-post om at vi har akseptert returneringen din, er det også opprettet en refusjon (eller kansellering av faktura) via Svea. Refusjonen vil behandles i løpet av 2-5 virkedager. Dersom du ikke har fått refusjonen innen da, må du kontakte kontakte Svea.

Hvordan kan jeg kontakte deg?

Du når oss via SMS (59448608), e-post eller chat (nede til høyre).



Lukk
Lukk
Legg til tilbehørLegg til tilbehørLukk